Hvem er Danpo og De danske familiegårde?

Danpo er den største virksomhed i Skandinavien, der forarbejder kylling. En del af Danpos mange produkter er deres brand "De danske familiegårde", der sælger hele kyllinger med høj dyrevelfærd. De danske familiegårde har en stor vareportefølje og mange produkter at tilbyde deres kunder.

Opgaven

Ny kampagneside

Danpo havde brug for en helt ny hjemmeside til deres kampagne "De danske familiegårde". Siden skulle afspejle dyrevelfærden hele vejen gennem processen - fra hvordan kyllingerne bliver holdt og opdrettet til det produkt forbrugeren møder i supermarkedet. Vores opgave var at udvikle en hjemmeside, der afspejler brandets identitet: håndværk, tradition, rustik stil i kombination med moderne familiegårde og god dyrevelfærd. Med meget på hjerte, var det vigtigt ønske fra Danpo, at hjemmesiden fremlægger informationen overskueligt og brugervenligt, så besøgende kan finde det, de leder efter, men også kan blive mødt med gode fortællinger.

Se resultatet

Danpo

Løsningen

Med fokus på historien og fortællingen omkring De danske familiegårde, har vi designet en hjemmeside, der udstiller de relevante og ønskede informationer i et moderne design. Hjemmesiden er fuldt ud responsiv, hvilket giver en dynamisk oplevelse for besøgende. Baren i toppen giver nem og overskuelig navigering, og scroller besøgende ned over siden vil de opleve et lækkert design med fokus på en visuel fortælling fra gårdene hele vejen igennem.

Feature

Opskrifter til alle

De danske familiegårde har en kæmpe database med opskrifter. Den har vi udviklet som en integration til kampagnesiden. Det er muligt at søge med ord eller indeksere i opskrifterne ud fra kategorier. Hele opskriftssiden er holdt i stil med resten af kampagnesiden og fremviser kvalitet, dyrevelfærd og en ægthed i kærligheden til god mad. I frontend-udviklingen fokuserede vi på overlik og overskuelighed - udover brandidentiteten.

Find din aftensmad til i aften
Boss

Kontakt

Vil du vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig til at vinde digitalt?

Carsten Düring
CEO